Forumindex

ForumindexForumindexDownloads

Visa forum för datorns webbläsare

ForumindexAdministrativtPappersexcersisen, ekonomi, försäkring och utbildningStöld/vandalism/bedrägeri

Diesel stölder...

274 inlägg • Sida 19 av 19
Stulna maskiner, vandalism, bedrägerier, skriv och berätta

Ivö Gräv

18:40:47, 21-12-2013

Hej. Såg att ni diskuterat dieselstölder. Vi har tagit fram ett larmsystem som fungerar riktigt bra. Vi har utvecklat det i ca 7 års tid. Börjat sälja mer seriöst först nu i år. Sitter på en hel del entreprenadmaskiner runt om i Sverige. Även skogsmaskiner. Har förhindrat åtskilliga stölder. Har även fått fast ca 25 stycken bara i skåne/småland. Vi har själva grävmaskiner och har utvecklat detta systemet efter våra svåra förhållanden med väder, vind och grenar m.m. Du kan också styra din dieselvärmare via telefonen. Kolla gärna in vår hemsida och läs mer. Ytterligare frågor, var vänlig att kontakta oss.
http://www.ivogr.se

Bild



micke holmberg

23:01:51, 12-03-2014

ja så gott polisen tog ett par dieseltjuvar i ruda utanför Oskarshamn. dom tog ca 500 liter när ett larm gick till polisen. dom tog dom på bar gärning med dunkar och dieselluktande kläder på sej dom är 49 och 67 år gamla
Klart att jag pratar med mig själv ...........ibland behöver jag expertråd

dea

14:21:14, 07-11-2014

Tyckte att mätaren hade sjunkit snabbt häromdan i traktorn :uupps: men tänkte inte så mycket mer på det men idag när jag tog traktorn så tyckte jag att mätaren var lägre än igår kväll, när jag ställde traktorn. Så min känsla är att vi har haft besök :djaevul: känns som det har försvunnit nån/några dunkar.

Ringde polisen och kollade med dom om det hade varit något liknande i närheten men det hade varit lugnt nu sa han, om jag minns rätt så var det typ 2 år sedan som här var påhälsning som vi upptäckt iallafall.

BM 4 ever

22:23:45, 19-02-2019

Kolla Brottsjournalen 19/2 kl. 21,00 till 22,00 ! Kan ses på TV 4 play.
Slava Ukraini !