Forumindex

ForumindexForumindexDownloads

Visa forum för datorns webbläsare

ForumindexDiverseSnick SnackArtiklar

Fel metod!

10 inlägg • Sida 1 av 1
Hur publicerar vi intressanta artiklar. Gå med i Artikel-Teamet om du skulle vilja skriva en artikel om något intressant ämne!

LeifAndersson

16:21:06, 24-10-2014

Hävdade redan från början att de använde fel metod! SGG (skjut gräv glöm) är både den effektivaste och säkraste metoden i det läget! :sad:

http://www.st.nu/blaljus/brott/stoppade ... olisanmald
Det var inte bättre förr, men det är sämre nu!

4 personer gillar det här inlägget.



jörgen.ottosson

18:06:24, 24-10-2014

...en anmälan behöver inte betyda att den har någon grund.....man kan i princip anmäla vem som helst för vad som helst, det är när anmälan utreds som det ska framkomma om det finns grund för anmälan.

Diesel-slagaren har troligen bara anmält för att "dryga sig" ( och för att han "kan")
Deus ex machina

1 person gillar det här inlägget.

LeifAndersson

19:00:41, 24-10-2014

Själva anmälan kommer naturligtvis inte att leda till något, men att han fysiskt kunde lämna en anmälan så snart som samma vecka tyder på att metoden var olämplig/otillräcklig!
Det var inte bättre förr, men det är sämre nu!

2 personer gillar det här inlägget.

jörgen.ottosson

19:03:47, 24-10-2014

:lmao: Jo, i bland kan man ju önska att ärendet gick att lösa lite mera "på platts" :slag2:
Deus ex machina

enok75

20:25:14, 24-10-2014

jörgen.ottosson skrev: :lmao: Jo, i bland kan man ju önska att ärendet gick att lösa lite mera "på platts" :slag2:

är inte säker på om jag skulle vilja vara del av ett sådant samhälle

2 personer gillar det här inlägget.

jörgen.ottosson

20:29:21, 24-10-2014

enok75 skrev:
jörgen.ottosson skrev: :lmao: Jo, i bland kan man ju önska att ärendet gick att lösa lite mera "på platts" :slag2:

är inte säker på om jag skulle vilja vara del av ett sådant samhälle


....det är just det som är problemet.... :klia:
Deus ex machina

Bengt Erik Eriksson

22:36:42, 24-10-2014

Blir inte riktigt klok på vem som bet vem. På första sidan verkar det som att dieseltjuven blivit biten. Men klickar man på länken i texten är det tjuven som bitit vittnet... Att f..skapet bär på blodmitta gör ju sgt scenariot än mer lockande...
Utan lantbruk blir du naken, hungrig och nykter.

"Erfarenhet är den hårdaste läraren. Den ger dej provet först och lektionen efteråt" Oscar Wilde

fretchi

22:42:50, 24-10-2014

Jag lyckas då bara läsa att det är gärningsmannen som bitits, ingen annan.
I övrigt håller jag med enoken.

1 person gillar det här inlägget.

bengt jansson

20:53:33, 25-10-2014

tjuven verkar vara en bitsk jävel... svensk tandvård :vissla:

bengt jansson

22:21:35, 25-10-2014

hörde nyss på nyheterna att endast 3 % av villainbrotten klaras upp . Är det ens värt att anmäla en diesel slangning .....