Forumindex

ForumindexForumindexDownloads

Visa forum för datorns webbläsare

ForumindexAdministrativtÖnskemål/FeedbackBuggar

Olästa trådar...

34 inlägg • Sida 1 av 3
Rapportera buggar som ni hittar här!

Michael Meier

12:32:00, 26-03-2017

Någon gång, när allt är gjort och ingen spammar... går det att ändra texten Visa Endast Olästa trådar ? :photograph:


Bild

:buga:

Bild
/Michael M

1 person gillar det här inlägget.



dc_lindberg

17:16:46, 27-03-2017

!
Klurigt tänkt!
Bra fråga!
Ställer därmed samma fråga/undran - :?:
:coffee:
Warum etwas einfach machen, wenn man es so schön kompliziert machen kann :)

63an

17:24:32, 27-03-2017

Finns dekal för det så sätt igång bara :laes_detta:
Kör så det ryker.. Har slutat att ryka nu :vissla:

Michael Meier

20:46:35, 27-03-2017

dc_lindberg skrev:!
Klurigt tänkt!
Bra fråga!
Ställer därmed samma fråga/undran - :?:
:coffee:



känns lite grann som ja int ensam i hela världen å få spunk av obetydliga bagateller :) åtminstonde EN person till :buga:

Återstår frågan hur man ska kunna motivera arbetsinsatsen :huh:
/Michael M

Hansborg

21:24:26, 27-03-2017

Vad handlar den här tråden om?
Från en som int begrip!

5 personer gillar det här inlägget.

östemann

21:33:59, 27-03-2017

Hansborg skrev:Vad handlar den här tråden om?
Från en som int begrip!

Ja du..den frågan har även jag ställt mig men jag har inte samlat tillräckligt mod för att fråga.Så det är ju desto trevligare att nån annan undrar över det för även jag begriper nada. :klia:

2 personer gillar det här inlägget.

dc_lindberg

00:59:54, 28-03-2017

Jo... tråden handlar om en obetydlig lite trival detalj, som visade sig vara inte alls så obskyr...

Vi har - obesvarade inlägg, men det inkluderar även redan besvarade trådar. Det vi inte har är -enbart- obesvarade trådar. Jag fick duktigt med bassning när jag engagerade mig en jul helg med att beta av just obesvarade trådar (att de som intresserade mig råkade var X år gamla spelade inte mig någon roll, men att svara på dem Y år sent var tydligen känsligt...).

Frågan är viktig, tycker jag.
Det är lite förargligt om någon ställt en fråga som är bra, och som borde besvaras, men som råkar ställa den på fel dag... då försvinner den liksom in i oblivion pga massverkans lag... å -då- vore det lättare om det fanns en listning med enbart obesvarade trådar.
MM's initiala fråga i starten av denna tråd om denna fråga är -riktigt- klurigt framställd!
Warum etwas einfach machen, wenn man es so schön kompliziert machen kann :)

Holger

08:41:02, 28-03-2017

... fattar fortfarande inte ...

1 person gillar det här inlägget.

Olall

08:57:02, 28-03-2017

Jag förstår inte jag heller.
Det finns ju "Visa obesvarade inlägg" :klia:

search.php?search_id=unanswered


Men det kanske är nåt annat ni saknar .
Livet är hårt sa bonden , Grymt sa grisen .

Michael Meier

09:20:04, 28-03-2017

Holger skrev:... fattar fortfarande inte ...


Det gör ingenting, till slut finner vi en formulering av ... frågan

Hade du förstått så hade du redan ändrat för flera år sedan :) det är en bagatell ! hjärnan ska klara av att registrera och dra lärdom av vad som händer när man gör en viss sak.

Relaterat till ett simpelt uttryck som vi alla använder oss av " himmel och pannkaka" upp som en sol , ner som en pannkaka" himmel och helvete".. det finns många uttryck som ... vissa av oss (även utan definierade kombinationer av bokstäver) får problem med titt som tätt.

inte o-trogna utan ord-trogna :)

det är som när DC ska inspektera en drabant, han klappar och pratar lugnande till patienten och säger att det här kommer inte att göra ont, 98% av drabanterna tror på hans ord, 2% vill ha narkos.
/Michael M

63an

10:10:25, 28-03-2017

Men nog kan ni själva undersöka denna tråden på vanligt sätt: Ta TS nick å kolla OM TS fortfarande är med å verksam på forumet till exempel eller när var TS inloggad senast! Då kan ni fördriva tiden tills vidare... Man kan också fundera varför TS inte lyft frågan själv några ggr. Har ni genuint intresse så verka själva i frågorna ni ställer :idee3:
Kör så det ryker.. Har slutat att ryka nu :vissla:

bonnen513

10:17:25, 28-03-2017

Men varför har du inte bockat i den Rutan?

bonnen513

10:29:03, 28-03-2017

dc_lindberg skrev:Jo... tråden handlar om en obetydlig lite trival detalj, som visade sig vara inte alls så obskyr...

Vi har - obesvarade inlägg, men det inkluderar även redan besvarade trådar. Det vi inte har är -enbart- obesvarade trådar. Jag fick duktigt med bassning när jag engagerade mig en jul helg med att beta av just obesvarade trådar (att de som intresserade mig råkade var X år gamla spelade inte mig någon roll, men att svara på dem Y år sent var tydligen känsligt...).

Frågan är viktig, tycker jag.
Det är lite förargligt om någon ställt en fråga som är bra, och som borde besvaras, men som råkar ställa den på fel dag... då försvinner den liksom in i oblivion pga massverkans lag... å -då- vore det lättare om det fanns en listning med enbart obesvarade trådar.
MM's initiala fråga i starten av denna tråd om denna fråga är -riktigt- klurigt framställd!

&
Men obesvarade inlägg inkluderar väl inga besvarade Trådar?
Jag brukar själv gå igenom dom ibland
Däremot kan jag sakna en flik för olösta trådar då en del Ts inte håller fart i sin tråd så den har ett par inlägg o sen blir bortglömd. Kanske en flagga ,JAG BEHÖVER Hjälp?
Senast redigerad av bonnen513 10:45:06, 28-03-2017, redigerad totalt 1 gång.

1 person gillar det här inlägget.

bonnen513

10:42:22, 28-03-2017

Det känns som att du vill att det ska stå visa endast olästa INLÄGG
Men det tyder väl på att din bokstavsdiagnos finns där men inte är Utredd?
Hur många skruvtvingar äger Du?

1 person gillar det här inlägget.

QV_

12:00:00, 28-03-2017

[quote="Visa Endast Olästa trådar ? [/quote]

Har försökt att förstå men det går inget vidare.
Förmodar att det är texten "visa nya inlägg" som skall ändras?

Men om man nu ändrar texten från inlägg till trådar då borde man ta bort hur många nya inlägg som är gjort i den tråden.

Bild

För även om det står "trådar" i översta vänstra hörnet så är siffran till för antal inlägg.
Siffran gör ju ingen nytta om det är trådar för den kommer då alltid bli 1.

Skall man vara ordpolis så torde väll ändringen bli att byta ut "trådar" mot "nya inlägg finns i följande trådar"

/Jan
Nybörjare på grävning. Satt 80 timmar i en Kubota kx151 innan jag köpte min första grävare september 2016.